Open Monumentendagen
Stadsvaart in Borculo
Tijdens de Open Monumentendagen op 9 en 10 september 2017 vaart de Berkelzomp "Jappe" in het oude centrum van Borculo. Een unieke belevenis! Meer info bij Borculo.

Een Piratentocht is een spannende en avontuurlijke belevenis voor groepjes kinderen tot ongeveer 8 jaar, bv. bij een verjaardagspartijtje of een kinderfeestje. Het is extra spannend en leuk als de kinderen al wat zijn voorbereid en als piraat verkleed aankomen, maar dit is niet verplicht. Piratentochten kunnen worden gehouden op maandag t/m vrijdag in de maanden april t/m oktober.
Minimaal 8 kinderen en maximaal 2 begeleiders per Piratentocht.
Een Piratentocht duurt ongeveer een uur.

Prijs: € 5,00 p.p.

Startlocatie: De Zompenloze, Graaf Wichmanstraat 48a, 7271 CD  Borculo

Meer informatie en boekingen bij de Toeristische Informatie Borculo (TIB)
Tel.: 0545-271966              www.borculobruist.nl